7.2.11

UFO di Malaysia

Kesah  UFO tempatan beberapa kali di paparkan di akhbar. Terbaru adalah cerita dari seorang pengawal Koperll Asri Harun Abd.Rahman  42,bersama rakanya,yang melihat dan mengambil gambarnya di kawasan sebuah kem askar Sabak Bernam. Dari jam 5.30 pagi  dan hilang sekitar 7.00 pagi. Bentuk cahaya seperti lampu yang terang di langit yang tiada berbintang ketika itu.Gambar yang ada padanya ada menunjukkan keadaan bulat semasa ia statik, berubah menjadi burung dan seperti ular. Lebih menarik bila dinyatakkan ia seperti mengetahui kehadiran akan dirakam dengan membuat pergerakan.
Pengkaji UFO tempatan, Ahmad Jamaludin menyatakan Sabak Bernam dan Tanjung Karang kelibat begitu pernah berlaku pada sekitar awal 80an dan 90an. Ia merasakan kemungkinan dan yakin objek tersebut adalah UFO melalui perkiraan keadaan statik, bercahaya, ketiadaan bintang dan tiada aktiviti kapalterbang/helikopter ketika itu. Ia juga menyatakan kejadian UFO biasa berlaku pada waktu malam dan awal pagi. Andai dilihat di Malaysia akan disusuli gempa bumi di Indonesia.


Untuk mempelajari mengenai UFO anda boleh mengunjungi web UFO berbahasa Melayu oleh Marsekal Muda TNI (purn) J. Salatun, seorang penyelidik UFO senior Indonesia.

No comments:

Post a Comment

www.myatiq.blogspot.com