4.3.11

Cara Mengetahui Pelawat di Talian serta Memaparkan Jumlah Post dan Komen Blog

Pada posting ini  ada dua(2) widget  berguna kepada pereka blog yang baru dan ingin memasukkanya kedalam blognya masing-masing. Kadang-kadang kita tercari-cari dimana untuk mendapatkan kemudahan berikut. Kadang kala juga widget kecil ini berguna untuk panduan semasa kita melihat-lihat blog sendiri atau orang lain.


1. Menyeronokkan juga sekiranya kita mengetahui ada orang sedang melayari blog kita semasa di talian . Kita boleh menggunakan shout box untuk berhubung  dan chatting  dengan mereka bagi menghargai dan mengeratkan perkenalan. Widget ini akan memaparkan  jumlah mereka yang sedang singgah di blog.
Anda cuma perlu melayari web http://whos.amung.us
  ini untuk mendapatkan pilihan dan  script nya. Anda hanya perlu copy dan paste kedalam widget di 'papan reka bentuk' dan meletakkannya pada kedudukan yang anda mahu.


----------------------
2. Blogger juga mungkin ingin mengetahui jumlah posting anda dan jumah komen yang diterima. Data yang terpapar oleh widget ini dapat dijadikan panduan bersama.
Seperti biasa  anda copy script di bawah. Kemudian anda paste kan sahaja di widget dan letak di kedudukan yang dikehendaki.
<center><script style="text/javascript">
function totalPosts(json) {
document.write('Total Posts: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');
}anda
function totalComments(json) {
document.write('Total Comments: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');
}
</script>
<script src=" /feeds/posts/default?alt=json-in-script&callback=totalPosts"></script>
<script src=" /feeds/comments/default?alt=json-in-script&callback=totalComments"></script></center>

k
Selamat mencuba

34 comments:

  1. widget yang num 2 tu menarik.. leh r nak try2 nanti.. =)

    ReplyDelete
  2. sudah cuba..mmg bagus n menjadi. thanks

    ReplyDelete
  3. Nak letak malu sebab tak ada pelawat

    ReplyDelete
  4. Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi?
    Pinjaman Tunai Perniagaan?
    Pinjaman tidak bercagar
    Pinjaman Cepat dan Mudah?
    Pantas Proses Permohonan?
    Kelulusan dalam tempoh 24-72 jam?
    Tiada Bayaran Tersembunyi Loan?
    Pembiayaan dalam masa kurang dari 1 Minggu?
    Dapatkan modal kerja tidak bercagar?
    Hubungi Kami Pada: williamsmrowen@gmail.com

    PINJAMAN Perkhidmatan yang disediakan termasuk:
    ================================
    * Pinjaman Commercial.
    * Pinjaman Peribadi.
    * Pinjaman Perniagaan.
    * Pelaburan Pinjaman.
    * Pinjaman Pembangunan.
    * Pembelian Pinjaman.
    * Pinjaman Construction.
    * Pinjaman Perniagaan Dan banyak More:
    Hubungi Kami Pada: williamsmrowen@gmail.com

    ReplyDelete

  5. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?

    * Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda

    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang

    akaun bank

    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%

    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang

    * Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan

    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman

    Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam

    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan

    dari awak.



    Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa

    untuk memberi bantuan kewangan kepada Everybody

    Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk



    email: cashfirmarena@gmail.com





    Selamat sejahtera

    Sir Joel Williams

    FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT

    Ketua Pegawai Eksekutif

    Tel: +60182913326

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com

    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete

  6. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?

    * Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda

    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang

    akaun bank

    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%

    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang

    * Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan

    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman

    Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam

    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan

    dari awak.



    Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa

    untuk memberi bantuan kewangan kepada Everybody

    Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk



    email: cashfirmarena@gmail.com





    Selamat sejahtera

    Sir Joel Williams

    FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT

    Ketua Pegawai Eksekutif

    Tel: +60182913326

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com

    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete

  7. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
    * Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa
    untuk memberi bantuan kewangan kepada Everybody
    Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk

    email: cashfirmarena@gmail.com


    Selamat sejahtera
    Sir Joel Williams
    FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +60182913326
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. Hello,

    Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda ingin untuk membayar bil-bil anda? Adakah anda mahu
    mengembangkan perniagaan anda? Apa yang anda perlu lakukan adalah untuk kembali kepada kami untuk lebih
    maklumat mengenai cara untuk bermula, dan anda akan dapat? Pinjaman yang anda inginkan.
    Tawaran ini adalah terbuka kepada semua, bahawa maklumat di bawah ini hendaklah dikembalikan semula pada
    masa. Sila ambil perhatian bahawa syarat-syarat pinjaman kami adalah 3% kadar faedah. anda
    mesti memberikan kami maklumat yang diminta di bawah kerana ia membolehkan kami untuk menyediakan
    anda dengan syarat-syarat kredit yang anda masukkan untuk memaklumkan jumlah pinjaman yang tepat.
    jika Berminat dengan pinjaman dari syarikat kami. anda diminta
    untuk mengisi maklumat yang disediakan di bawah dan kembali kepada kami untuk meneruskan daripada
    transaksi pinjaman anda.

    Isi Maklumat Ini Di bawah:

    borang permohonan pinjaman {talian}
    1) nama: ----------------------------
    2) Negara: --------------------------
    3) Pekerjaan: ---------------------
    4) Status perkahwinan: -------------------
    5) Nombor telefon sah: ----------
    6) Bulanan Tempoh pendapatan / Pinjaman: ---------------
    7) Alamat: ---------------------------------------------
    8) Tujuan pinjaman: -----------------------
    9) Jumlah Pinjaman yang diperlukan: ---------------------------
    10) Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: --------

    E-MAIL: warenbufettloanfirm11@gmail.com



    Terima kasih,

    ReplyDelete
  9. Hello, nama saya ialah Victoria Alberto, mangsa penipuan di tangan peminjam penipuan. Saya telah kehilangan kira-kira RM45000.00 kerana saya memerlukan modal yang besar sebanyak RM200,000.00. i hampir meninggal dunia, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. Perniagaan saya telah dimusnahkan, dan dalam proses itu saya kehilangan anak saya. i tidak boleh berdiri tempat ini lagi. pada Mac 2016, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Olivia Daniel, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah syarikat. ibu yang baik saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati anda. i juga suka untuk menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada rakan-rakan, bahawa terdapat banyak penipu di luar sana, jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman dengan cepat, hanya mendaftar dengan En waren bufett melalui e-mel: (warenbufettloanfirm11 @ gmail.com). jika anda mempunyai sebarang keraguan. sila dia hanya orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.

    Terima kasih

    ReplyDelete
  10. Hello, nama saya ialah Victoria Alberto, mangsa penipuan di tangan peminjam penipuan. Saya telah kehilangan kira-kira RM45000.00 kerana saya memerlukan modal yang besar sebanyak RM200,000.00. i hampir meninggal dunia, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. Perniagaan saya telah dimusnahkan, dan dalam proses itu saya kehilangan anak saya. i tidak boleh berdiri tempat ini lagi. pada Mac 2016, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Olivia Daniel, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah syarikat. ibu yang baik saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati anda. i juga suka untuk menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada rakan-rakan, bahawa terdapat banyak penipu di luar sana, jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman dengan cepat, hanya mendaftar dengan En waren bufett melalui e-mel: (warenbufettloanfirm11 @ gmail.com). jika anda mempunyai sebarang keraguan. sila dia hanya orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.

    Terima kasih

    ReplyDelete
  11. A TAHUN PINJAMAN TAWARAN BARU UNTUK SEMUA WARGANEGARA MALAYSIA !!!
    ingin semua pelanggan kami yang dihormati sambutan yaer baru yang bahagia, dan mengalu-alukan anda semua untuk syarikat pinjaman pinjaman global kami. Adakah perniagaan anda memerlukan pembiayaan? Adakah anda memerlukan wang untuk membeli peralatan, skala strategi pemasaran anda, atau mengambil pekerja-pekerja baru? Tidak kira apa keperluan anda, ada satu perkara yang anda perlu ingat: mencari pinjaman perniagaan adalah lebih mudah hari ini dalam tahun ini 2017 berbanding sebelum ini. kita adalah organisasi pinjaman global, syarikat-syarikat pinjaman yang paling pesat yang memberi apa-apa jenis pinjaman kepada individu yang layak, syarikat swasta dan orang ramai pada kadar faedah sebanyak 2% tanpa cagaran. hubungi kami hari ini untuk permintaan pinjaman anda melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

    PINJAMAN Perkhidmatan yang disediakan termasuk:
    ================================
    * Commercial Lending.
    * Pinjaman Peribadi.
    * Perniagaan Kredit.
    * Pinjaman Pelaburan.
    * Pembangunan Pinjaman.
    * Pinjaman Perolehan.
    * Pembinaan Pinjaman.
    * Pinjaman Perniagaan Dan lain-lain lagi:

    BORANG PINJAMAN:
    =================
    PERMOHONAN DATA
    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negara:
    5) Seks:
    6) Status perkahwinan:
    7) Kerja:
    8) Nombor Telefon:
    9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah pinjaman yang diperlukan:
    12) Tempoh Pinjaman:
    13) Tujuan pinjaman:
    14) Agama:
    15) Adakah anda memohon sebelum:
    16) Tarikh lahir:
    terima kasih.
    Puan Emiliana wilson, Ketua Pegawai Eksekutif,
    email: emilianawilson111@gmail.com

    ReplyDelete
  12. media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena ada scamers dan curang di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya secara finansial tegang dan putus asa ketika toko saya mendapat dibakar, saya pergi ke bank saya tidak memenuhi syarat untuk pinjaman saya scammed oleh beberapa pemberi pinjaman dan serikat kredit online. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal yang disebut pinjaman tanpa jaminan AASIMAHA Adila AHMED PINJAMAN FIRM sebesar Rm 250 juta dalam waktu kurang dari 4 jam tanpa tekanan atau stres pada tingkat bunga hanya 1%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah i diterapkan untuk dikirim langsung ke rekening saya tanpa penundaan. Karena saya berjanji saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres dan belajar lession dari kesalahan mereka. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan hubungi {aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com} Anda dapat juga menghubungi saya di emai saya {jurjanibude0811@gmail.com}

    ReplyDelete
  13. Halo Setiap Satu, nama saya wanita Jane alice dari Indonesia, dan saya bekerja dengan bersatu bangsa kompensasi, dan kami telah mendengar dan juga membuat pinjaman dari perusahaan pinjaman, saya cepat ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia yang mencari pinjaman di internet sangat berhati-hati untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak lender kredit palsu di sini di internet dan beberapa dari mereka adalah asli dan nyata, aku ingin meluncur kesaksian tentang bagaimana Tuhan menuntun saya untuk pemberi pinjaman dan Pinjaman nyata genue telah mengubah hidup saya dari rumput rahmat, setelah saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman kredit di sini di internt, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran, isurance, pajak, dan setelah pembayaran saya masih tidak mendapatkan saya pinjaman. Setelah berbulan-bulan mencoba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah scammed kali uang tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka sehingga saya menjadi begitu putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari online genue kredit pemberi pinjaman yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi seorang teman saya yang baru-baru mendapat pinjaman online, kita membahas kesimpulan kita tentang masalah dan dia bercerita tentang seorang wanita yang disebut Mr Dangote yang merupakan CEO dari Dangote Pinjaman Perusahaan. Jadi saya diterapkan untuk jumlah pinjaman (Rp400,000,000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak merawat usia saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya ingin menggunakan uang itu untuk membangun bisnis dan pinjaman saya disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan pada transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah pendaftaran pinjaman, sudah disimpan ke bank dan mimpi saya datang melalui. Jadi saya ingin saran yang membutuhkan genue panggilan pinjaman cepat sekarang email di Dangotegrouploandepartment@gmail.com. dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dilakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang indah lebih info..

    ReplyDelete
  14. BERITA BAIK BERITA BAIK BERITA BAIK !!!

    Halo semua, saya Fatma dari Indonesia. Saya menasihati anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, kebanyakan syarikat di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, dan juga beberapa kesaksian di sini adalah palsu mereka adalah orang yang sama . Oleh itu, sila berhati-hati agar tidak menjadi rakan kongsi mangsa dari Indonesia. Saya ditipu empat kali kira-kira Rp 200,000,000 untuk yuran pendaftaran, yuran pemindahan, kos cukai dan kos insurans, setelah pembayaran ini saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya untuk membayar lagi dan lagi. Ini akan menarik minat Anda untuk Tahu ada undang-undang pembiayaan undang-undang atau peraturan kos ini dalam mendapatkan pinjaman dari mana-mana undang-undang pemberi pinjaman atau syarikat. Dia bersyukur kerana saya menerima pinjaman dengan cepat sebanyak $ 100,000 dari syarikat yang telah diperkenalkan oleh kawan saya. Syarikat pinjaman sebenar dan boleh dipercayai (SYARIKAT LOE THERESA). Mereka kini merupakan syarikat terbesar di AS, Eropah dan seluruh Asia. Misi dan komitmen kepada anda Syarikat Pinjaman Theresa didedikasikan untuk memudahkan impian dan membantu semua kita yang telah ditipu dan ditipu dalam proses mendapatkan pinjaman segera, memberikan anda perkhidmatan bertaraf dunia. Syarikat Pinjaman Theresa atau ejen pinjaman tahu apa yang sepatutnya berada di kasut anda dan mereka berusaha keras untuk tidak melupakan perasaan itu. Mereka akan mendapat kepercayaan anda dengan menyampaikan kepada anda maklumat yang perlu anda ketahui, apabila anda perlu tahu dan hak untuk menawarkan pinjaman (perniagaan atau pinjaman peribadi) dan perkhidmatan kewangan.

    Saya sangat teruja untuk membantu negara saya mendapatkan pinjaman terhadap penipuan dan tidak lama lagi, e-mel saya adalah (feyzilfatma@gmail.com) atau (martinimarais1986@gmail.com)

    Hubungi saya atau (theresaloancompany@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia membantu. Tuhan memberkati kamu semua.

    Sila ambil perhatian: Tiada yuran pendaftaran, tiada yuran, tiada cukai, tiada insurans. Tuhan memberkati kita semua.

    ReplyDelete
  15. Halo, nama saya Novi setyaningsih dari kota megalang, saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini dan blog mencari pinjaman untuk berhati-hati kerana terdapat penipu di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya telah turun dari segi kewangan dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari seorang lelaki di syngapore dan saya ditangkap oleh lelaki di syngapore. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada seorang pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan asli bernama Puan Emiliana, pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya sejumlah RM250,000 tanpa stres pada kadar faedah 2% yang berpatutan Kadar faedah untuk saya.

    Selepas pemindahan pinjaman saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut ketika saya memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya gunakan telah dipindahkan langsung ke akaun saya oleh Puan Mahkamah tanpa penangguhan. Kerana saya berjanji kepada ibu bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

    Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan semua yang anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya: setyaningsihnovi1990@gmail.com dan Puan Aisha bukafia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya tentang Mrs.Emiliana, Dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan Emiliana Anda boleh Juga hubungi beliau melalui e-mel: mrsaishabukafia@gmail.com Sekarang, semua yang saya akan lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

    Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan Puan Emiliana untuk menukar kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Puan Emiliana dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

    ReplyDelete
  16. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk membetulkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kami berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang terlupakan !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti swasta dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (ivanaluka04@gmail.com)

    APLIKASI DATA

    1) nama ...........................
    2) Negara .......................
    3) Alamat ......................
    4) Gender ........................
    5) status perkahwinan .............
    6) Kerja ................
    7) Nombor Telefon ...........
    8) kedudukan di tempat kerja .....
    9) pendapatan bulanan ....................
    10) jumlah pinjaman .........
    11) tempoh pinjaman .....
    12) Pinjaman destinasi ..................
    13) Tarikh lahir ........................

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  17. Apakah Anda memerlukan pinjaman segera untuk menyelesaikan kebutuhan keuangan Anda? Apakah Anda membutuhkan dana untuk melunasi hutang Anda? Apakah Anda mencari modal awal? Atau Anda ingin memperpanjang bisnis yang ada, mohon telusuri lebih lanjut karena kami menawarkan pinjaman antara {Manimum $5.000,00 sampai $20,000,000.00 maksimum}, kami dapat dipercaya, santai, masuk akal dan dinamis, dengan Jaminan 100% Kami juga menyediakan jenis investasi {£, €, IDR dan $} Bagian yang paling menarik adalah pinjaman kami ditawarkan di Suku Bunga yang sangat rendah silahkan hubungi kami melalui alamat kontak berikut
    Website: https: //iskandarlestari.wordpress.com
    E-mail {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}
    BBM INVITE: {D8980E0B}

    ReplyDelete
  18. Halo,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya menjadi mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa mendapat pinjaman , Mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi saya tidak Dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses tersebut.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya pulih semula
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya menjadi mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa mendapat pinjaman , Mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi saya tidak Dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses tersebut.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya pulih semula
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya menjadi mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa mendapat pinjaman , Mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi saya tidak Dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses tersebut.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya pulih semula
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Salam sejahtera!
    Nama saya Oche Wirmayaty, saya berasal dari Indonesia, tolong dengar, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak ingin membantu anda, yang mereka mahukan ialah merobohkan wang susah payah anda. Saya dan suami saya, mencari pinjaman daripada peminjam yang berbeza di sini secara dalam talian tetapi pada akhirnya, kami di mana menipu dan mengoyakkan wang kami dengan mendapatkan pinjaman dari syarikat pinjaman yang berbeza dalam talian.
    Kami juga meminjam wang untuk membayar kreditur ini secara dalam talian tetapi pada akhirnya, kami tidak mendapat apa-apa.

    Suami saya dan saya berhutang, dan perniagaan keluarga kita hancur dan kita tidak boleh mendapatkan wang untuk memenuhi tuntutan harian sehinggalah kita diperkenalkan kepada syarikat pinjaman Mrs. Glory, yang telah membantu kami dengan menawarkan kepada kami. Jumlah pinjaman tidak bercagar sebanyak 600 juta tanpa cagaran, Tiada yuran pendaftaran, tiada cukai dan tiada yuran insurans.

    Mereka kini merupakan syarikat terbesar di Amerika Syarikat, Eropah dan seluruh Asia dan komitmen kepada anda. Syarikat Pinjaman Glory didedikasikan untuk memudahkan impian dan membantu kita semua yang telah ditipu dan ditipu dan ditipu dalam proses mendapatkan pinjaman segera, memberikan anda perkhidmatan bertaraf dunia.

    Untuk maklumat lanjut mengenai cara menghubungi Puan Glory atau ikut prosedur pinjaman, hubungi saya melalui e-mel saya: (aisyahyu7@gmail.com)
    Atau anda boleh menghantar e-mel kepada Mrs. Glory untuk: (gloryloanfirm@gmail.com) Tuhan memberkati kita semua ..

    ReplyDelete
  22. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya menjadi mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa mendapat pinjaman , Mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi saya tidak Dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses tersebut.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya pulih semula
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Adakah anda telah dinafikan pinjaman dari bank
    Atau ada beberapa institusi kewangan menolak permintaan anda untuk satu atau lebih sebab ?.

    KAMI MENAWARKAN SEMUA JENIS PINJAMAN DARI DARI:
    - Pinjaman perniagaan,
    - Pinjaman modal,
    - Pinjaman hartanah,
    - Pinjaman peribadi,
    - Pinjaman pelajar,
    - Pinjaman ladang
    Dan lebih banyak lagi untuk melabur dengan pelabur yang baik ... Kami menawarkan pinjaman
    Kepada syarikat dan individu dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Anda berada di sebelah kanan
    Tempat untuk mendapatkan pinjaman anda.

    Hubungi kami hari ini dan dapatkan masalah kewangan anda diselesaikan!

    E-mel: margaretpedroloancompany@gmail.com

    Dapatkan masalah kewangan anda diselesaikan di sini ...

    ReplyDelete
  24. Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang atau memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan wang untuk pendidikan anak-anak atau rawatan anda? Hubungi kami untuk pinjaman cepat semalam. Email: (golden.tcs001@gmail.com atau nombor Whatsapp +918015861823)

    ReplyDelete
  25. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya menjadi mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa mendapat pinjaman , Mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi saya tidak Dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses tersebut.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya pulih semula
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Apakah Anda mencari pinjaman? Atau apakah Anda menolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan untuk satu atau lebih alasan? Anda memiliki tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Lender Anthony Yuliana memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu dengan tingkat bunga rendah dan terjangkau sebesar 1%. Silahkan hubungi kami melalui e-mail hari ini melalui anthony.yulianalenders@gmail.com
    Nomor telepon +2349060276038
    Nomor whatsapp +2349060276038

    ReplyDelete
  27. Berikut adalah penyelesaian terbaik untuk kebebasan kewangan, membuat tahun anda berjaya dengan melawat perkhidmatan pinjaman christian morgan di mana anda boleh mendapatkan pinjaman untuk memulakan perniagaan impian anda tanpa tekanan dan mendapatkan pinjaman anda diluluskan dalam satu minggu. Adakah anda sedang mencari pinjaman? Atau adakah anda pernah menolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk satu atau lebih sebab? Anda mempunyai tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Kami memberi pinjaman kepada syarikat dan individu dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Sila hubungi kami melalui e-mel hari ini melalui christianmorganloanservices@gmail.com
    DATA PEMOHON:
    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) negara:
    5) Jantina:
    6) Status Perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor Telefon:
    9) Jawatan di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Bilangan Pinjaman Diperlukan:
    12) Tempoh Pinjaman:
    13) Kadar Faedah:
    14) Agama:
    15) Pernahkah anda memohon;
    16) tarikh lahir;
    Terima kasih,
    Puan Christian

    ReplyDelete
  28. Borang permohonan pinjaman
    Santiago Saya Presiden, Ketua Pegawai Eksekutif / Pengasas syarikat frank queens, dan kami
    Di sini untuk membantu menyelesaikan masalah kewangan, dan selamat datang
    Syarikat ini menawarkan kadar faedah 3%.

    Syarikat ini tidak meminta pelanggan membuat bayaran kerana
    Syarikat kami bertanggungjawab untuk butiran insurans, cukai dan gaji
    Anugerah, yang mengikut undang-undang pemindahan, jadi jika
    Kami memerlukan kredit anda, dan anda mahu keluar dari keadaan ini
    Pinjaman dan hantar kepada kami supaya kami tidak dapat memproses produk
    Pada masa yang sama.

    Kami adalah syarikat berdaftar yang tujuan utamanya
    Kita perlu tersenyum pada wajah dan kebahagiaan orang
    Semua orang dalam kehidupan memerlukan bantuan dan itulah yang anda perlukan
    Dalam kes dengan anda.

    Isi dan pulangkan

    Nama: ......................... .....
    Nama ................. ......... ....
    Tidak: .......................... .......
    Kelahiran. ....................... ......
    Tempat lahir: .................. ...... ......
    Hubungi: ....................... .......
    Ia adalah tugasnya: ... ................ ..................
    Pendapatan: ......... ......... ..............
    Alamat rumah: ......................
    Telefon: .... ....... .......................
    Bandar: .................. ....... ...............
    ZIP .......................... .................
    Jawatan: ........................ ...... ...........
    Negara: ...................... ............... ........
    Jumlah pinjaman: .......................... .......
    Masa kredit ... .................... ................
    Objektif kredit: ................. .............. ...........
    Alamat emel: ................ ...... ................
    Sebelum ini digunakan? ....................... ..
    Alamat e-mel syarikat kami FRANKQUEENS64@GMAIL.COM
    Isi dan hantar permohonan pinjaman dari atas, jadi kami tidak tahu
    Pemprosesan pinjaman. Terima kasih kerana pemahaman dan pemilihan syarikat anda.

    Tuan FRANK QUEENS
    (Pengurus) nombor WhatsApp +2349057770649

    ReplyDelete
  29. 100% Pinjaman untuk tawaran anda!

    Kadar faedah yang rendah
    Kadar serendah 3%! Kadar faedah 0% untuk 6 bulan pertama

    TIDAK DITERIMA / TIDAK COLLATERAL
    Tidak perlu memanfaatkan sebarang aset untuk memperoleh modal

    NO RESTRICTIONS
    Dana boleh digunakan sama seperti wang tunai.

    PEMBIAYAAN SEBAGAI HINGGA 15 HARI
    Proses kelulusan cepat

    Kami tidak mengenakan bayaran untuk mengemukakan permohonan, kami dibayar semata-mata berdasarkan keputusan.

    PENGELUARAN INCOME NO
    Pendapatan yang dinyatakan sahaja

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel. Springleaf_finance@outlook.com


      Adrian Winson

    ReplyDelete
  30. Salam sejahtera!
    Nama saya Dewi Rumapea, saya berasal dari kota SEMARANG, Indonesia. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini mencari pinjaman yang sangat berhati-hati kerana ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya secara kewangan turun dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man di Malaysia dan saya tertipu oleh pemberi pinjaman palsu di Malaysia. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan tulen yang dipanggil Puan Glory, seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp500,000,000 tanpa tekanan, pada kadar faedah 2% yang merupakan kadar yang berpatutan untuk saya.

    Selepas memindahkan kredit saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah saya memohon, telah dipindahkan terus ke akaun saya, oleh Ibu Glory, tanpa berlengah-lengah. Jadi saya berjanji kepada ibu Glory bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Glory melalui email: gloryloanfirm@gmail.com

    Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: dewiputeri9@gmail.com atau anda boleh menghubungi Nur Izzatul Azira Ismail, dari Malaysia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenai Puan Glory, Dia juga mendapat pinjaman dari Puan Glory, Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: utariwirmayaty@gmail.com Kini, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

    Nota: Tiada yuran insurans, yuran pendaftaran atau yuran pemindahan.

    Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan Ibu Glory untuk mengubah kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Ibu Glory dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

    ReplyDelete

  31. (MERIT HOPE LOAN COMPANY)
     
    Halo saya Puan, harapan, pemberi pinjaman yang sah dan dapat diandalkan kepada pinjaman
    Dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%. Dari
    USD $ 12,000 hingga $ 8,000,000, RM 20,000 RM 100,0000 sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
    Perlukan loana2
       Anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (merithope6@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang ikhlas,
    Puan: Harapan Harapan
    E-mel: (merithope6@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (merithope6@gmail.com)

    ReplyDelete
  32. Nama saya Joan. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Permaidani Permaisuri yang bernasib baik yang membantu saya mendapat pinjaman. Selama tiga bulan yang lalu, saya telah mencari pinjaman untuk menyelesaikan hutang saya, semua orang cuba untuk menipu saya wang saya sehingga akhirnya saya bertemu dengan Permaidani Benar. Dia mampu memberi saya pinjaman sebanyak $ 25,000 USD. Dia juga boleh membantu anda. Beliau juga telah membantu beberapa rakan saya yang lain. Jika anda memerlukan sebarang bantuan kewangan, sila hubungi syarikatnya melalui e-mel: (frankqueens64@gmail.com) Saya percaya dia dapat membantu anda. Hubungi dia untuk mendapatkan bantuan seperti dia membantu saya. Di bawah adalah kata-kata galakannya kepada mereka yang mencari pinjaman peminjam swasta yang sah dan jujur

    ReplyDelete

www.myatiq.blogspot.com