9.4.11

YZShadow untuk Windows Anda

Lama Tak bermain dengan program. Dalam merayau-rayau dan tertarik dengan program kecil percuma ni lalu aku download. Setelah mencubanya, aku rasa boleh dikongsikan bersama untuk sekadar menambahkan penampilan komputer kita.

Kepada mereka yang menggunakan operasi windows, penampilanya boleh diubahsuai  dengan selera kita. Ia boleh dilakukan secara manual ataupun menggunakan beberapa program. Disini ada suatu program kecil YZShadow ;yang membantu anda untuk memberi kesan berbayang yang tujuannya untuk menambah keunikan dan daya tarikan anda.

Ingin menjadikan tampilan windows kalian menjadi lebih cantik dari sebelumnya??? gampang..
pada postingan saya kali ini saya akan berbagi trik bagaimana memberikan/mensetting agar tampilan windows anda mempunyai efek bayangan, yang tentunya pasti anda akan suka. disini saya menggunakan bantuan software yang bernama YZShadow.

Program ini dapat membezakan windows anda yang sedang aktif dan tidak. Membuat kadar transferensi  pada Menu anda sambil membayanginya selain pada Taskbar. Efek dan keluasan juga boleh di setting dengan kehendak kita. Terdapat banyak lagi pilihan yang and mahu.



Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

www.myatiq.blogspot.com